Jag tycker om utmaningar och att testa nya saker och en sådan är att göra videon. Vill du se hur min vecka varit titta då på denna video. Om du gillar mina videon gå gärna in på min YouTube och prenumerera på min kanal :) 

Idag är det helgdag i Holland då Kungens Dag firas. Vädret ser ut att bli bra, då det hade lovats regn, men som bäst skiner solen. Varmt är det inte, men så länge det inte regnar är det bra. Gatorna kommer fyllas av glada och festsugna människor. Jag önskar er alla en fin dag!



I like challenges and trying out new things and such thing is to make videos. Do you want to see how my week was, then watch this video. If you like my videos, please go to my YouTube and subscribe to my channel :)

Today is a public holiday in the Netherlands when King's Day is celebrated. The weather is quite nice, since the forecast showed rain, but at the moment the sun is shining. It's not warm, but as long as it's not raining, it's good. The streets will be filled with happy and party going people. I wish you all a nice day!